Gambar Pramugara-Pramugari Di China pemakaian Ala "The Empress Of China" Ini Menjadi Sensasi

Populariti drama televisyen "The Empress of China" memang sangat sensasi di Negeri Tirai Bambu. Drama yang menceritakan mengenai sejarah China dengan latar belakang abad ke 7 dan 8 pada masa Dinasti Tang dengan Wu Zetian sebagai satu-satunya Maharaja wanita yang memerintah di China ini memang berjaya membius semua penontonnya.

Wu Zetian The Empress of China
Watak Wu Zetian, sang maharaja wanita satu-satunya dalam sejarah China dalam balutan pakaian mewah yang amat mendedahkan keseksian payudara semua pemainnya dalam "The Empress of China" yang amat sensasi


Selain jalan cerita yang menegangkan dengan penuh tipu daya di dalam istana, drama siri ini juga mencetuskan kontroversi dengan set sinematografi dan tata pakaian yang mewah yang sekaligus kontroversi.

Dayang The Empress of China

The Empress of China
Semua pelakon dalam "The Empress of China" payudaranya amat menonjol dan terdedah, tak terkecuali para dayang sang maharaja wanita tersebut


Di katakan kontroversi kerana pakaian-pakaian para pemainnya amat mendedahkan payudara. Hal ini tentunya menjadi salah satu daya tarik drama siri ini sehingga mendapat respons yang baik dan rating siaran yang sangat tinggi.

Pramugara The Empress of China
jangan salah, ini merupakan seorang pramugara yang dirias untuk tampil sebagai wanita seperti dalam "The Empress of China"

The Empress of China
Seorang calon pramugara yang mengenakan kostum ala wanita kekaisaran (tengah) diapit oleh 2 pramugari

Pramugari The Empress of China
Para calon pramugari yang memakai pakaian ala watak "The Empress of China" sedang berpraktek memperagakan prosedur safety demo yang biasa dilakukan sebelum terbang


Oleh kerana itu, sebuah syarikat penerbangan di China tidak mahu ketinggalan "memanfaatkan" detik-detik tersebut. Mereka "mengerjai" para calon pramugara dan pramugari mereka untuk berpakaian seperti layaknya watak dalam drama "The Empress of China".

Pramugari The Empress of China

Pramugari The Empress of China


Pramugari The Empress of China


Foto-foto lucu dan unik ini merebak cepat dan menjadi sensasi di jejaring sosial Weibo serta mendapatkan banyak komen lucu dan komen lain yang bernada pujian bahawa sang pramugari cantik yang memakai pakaian ala Wu Zetian seharusnya menjadi pelakon kerana parasnya yang menawan.
0 Komentar untuk "Gambar Pramugara-Pramugari Di China pemakaian Ala "The Empress Of China" Ini Menjadi Sensasi"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info