(Gambar) Pemandangan Pelik Ketika Hasil Pembedahan Plastik Sudah Tamat

Pembedahan plastik boleh mengubah nasib seseorang secara segera. Cukup banyak orang yang tetap melakukan operasi plastik padahal sudah mempunyai paras menawan.

Harus disedari, segala sesuatu yang sifatnya segera pun tak akan bertahan lama. Begitu pun dengan pembedahan plastik. Hasil dari pembedahan plastik pun tak boleh bertahan terlalu lama, seperti yang dialami oleh model cantik terkenal asal China.

Wajah Asli Li Ying Zhi
Ini wajah asli Li Ying Zhi sebelum melakukan pembedahan plastik

Li Ying Zhi, model kelahiran 3 Oktober 1989 aslinya memiliki wajah khas oriental yang lembut dan manis. Namun profesinya sebagai model membuatnya harus selalu tampil cantik dan seksi. Oleh kerana itu ia memilih melakukan pembedhan pada wajah dan payudara.

Li Ying Zhi
Penampilan Li Ying Zhi setelah pembedahan plastik

Li Ying Zhi
Selepas melakukan pembedahan wajah dan payudara, kerjayanya meluru. Ia bahkan cukup sering menimbulkan buka-bukaan untuk majalah dewasa. Ini adalah salah satu fotonya yang masih cukup sopan

Namun sejak 2012, media menonjolkan dagunya yang nampak janggal. Dan pada 2014, wajahnya kelihatan mula berubah dengan jelas. Pembedahan plastik yang sudah ia lakukan beberapa tahun lalu ternyata mula memperlihatkan kemunduran. Hasil pembedahan plastik sudah tamat. Payudaranya pun sudah tidak 'seranum' dulu.

Pada 2012 saat ia menggawangi stand BMW dalam sebuah pameran otomotif di China, mulai terlihat perubahan pada dirinya. Wajahnya mulai meleleh

Li Ying Zhi Plastic Surgery

Pada September 2014 ketika diwawancara oleh media, terlihat jelas wajahnya kelihatan meleleh dan menua kerana mengendur. Payudaranya pun mula kelihatan mengempis (kanan). Sungguh amat berbeza dengan awal-awal selepas melakukan pembedahan plastik.

Nah, bagi yang ingin melakukan pembedahan penampilan sebaiknya berfikir ribuan kali sebelum memutuskan untuk pembedahan plastik setelah melihat perubahan wanita yang masih berusia 25 tahun ini.
(Stomp)
0 Komentar untuk "(Gambar) Pemandangan Pelik Ketika Hasil Pembedahan Plastik Sudah Tamat"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info