Wow, Girlband Jepun Ini Pakai Bikini Setiap Tampil Membuat Persembahan

Wow, Girlband Jepang Ini Pakai Bikini Setiap Tampil
 
Dunia muzik dihebohkan dengan band baru dari Jepun bernama Happening Girls. Melalui pakaian yang dipakai mereka pantas disebut sebagai band yang paling seksi di seluruh dunia.

Bagaimana tidak seksi, mereka selalu tampil mengenakan bikini. Seperti dilansir dari Daily Mail, tak hanya di atas pentas, walaupun saat jumpa pers, band yang terdiri dari Manaka (20 tahun), Saaya (22 tahun), Kaori (26 tahun) dan Eri (25 tahun) ini juga mengenakan bikini yang begitu seksi.


Happening Girls sendiri dibentuk untuk sebuah reality show salah satu stesen TV Jepun. Mereka diharuskan selalu memakai bikini baik di atas pentas atau dalam kesehariannya. Sebelum menyertai di Happening Girls, keempat gadis ini dipilih terlebih dahulu sama ada keberatan atau tidak untuk tampil di televisyen dengan memakai bikini.


Konsep girlband atau idol group dengan memakai bikini dalam prestasi beliau merupakan yang pertama kali di Jepun. Persaingan ketat dan banyaknya idol group yang berada di negeri Sakura ini membuat mereka harus berani tampil berbeza.


Tak ayal, Happening Girls menjadi happening saat ini dan digilai oleh kaum Adam di Jepun. Bagimana menurut anda, boys? (Boy / faj)
0 Komentar untuk "Wow, Girlband Jepun Ini Pakai Bikini Setiap Tampil Membuat Persembahan"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info