Paras Pemain Golf Cantik Ini Menjadi Sensasi Dan Mendapat Banyak Perhatian Dari Penonton

Kecantikan pegolf Michelle Wie nampaknya kini sudah mendapat saingan dari sejawatnya yang sama-sama berdarah Korea, Shin Ae Ahn.

Shin Ae Ahn
Shin Ae Ahn selalu tampil mencolok dan menjadi magnet turnamen yang diikutinya

Pegolf muda pendatang baru ini menjadi sensasi dan perbincangan hangat di media sosial kerana parasnya yang cantik serta kemolekan tubuhnya.

Shin Ae Ahn
Ia belum sekalipun tersentuh pembedahan plastik

Shin Ae Ahn atau Sharon Ahn, kelahiran 18 Disember 1990 sebenarnya sudah memulakan debut profesional pada tahun 2009 serta menyabet gelar sebagai pemain golf wanita pendatang baru terbaik pada tahun yang sama, namun namanya baru meroket belum lama ini selepas tahun lalu berjaya bertapak di papan atas dalam sebuah kejohanan di Amerika Syarikat.
Shin Ae Ahn
Ia kerap tampil dengan pakaian ketat dan supermini yang menonjolkan susuk tubuhnya. Ini salah satu fotonya kala bertanding yang banyak menuai komen kaum lelaki. Hmmmm ...


Sharon Ahn yang pindah ke New Zealand ketika usianya masih 9 tahun ini menjadi magnet banyak sponsor dari negara kelahirannya. Keelokan parasnya berjaya menarik Samsung dan Adidas untuk menjadi penaja.

Banyak yang menyebut ia adalah Maria Sharapova di lapangan golf

Sosok gadis yang kini berpacaran dengan Yoochun yang merupakan member boyband JYJ, ini telah meraih wang hadiah total US $ 113,696 sepanjang kerjayanya ini memang selalu menjadi incaran paparazzi kerana selalu menonjolkan teteknya yang besar dan kerap mengenakan skirt supermini ketika bertanding. Namun ia santai saja walau bahagian peribadinya kadang terlihat. Mungkin ia berpendapat bahawa itu membuatnya semakin tenar dan "menjual" di mata sponsor.

Ini salah satu foto lain yang menuai komentar kerana foto ini membuat Shin Ae Ahn terlihat seperti gadis ayu

Hebatnya lagi, tidak seperti wanita Korea pada umumnya, ia belum pernah sekalipun tersentuh oleh pembedahan plastik karena wajahnya masih khas asli wanita Korea dan tidak tirus. Namun ia, kerap terlihat membetulkan make up-nya saat berlaga di lapangan golf agar tetap terlihat cantik.

Shin Ae Ahn
Penampilan parasnya memang amat mencolok di lapangan golf

Hin Ae Ahn-Yoochun
Shin Ae Ahn (kanan) dan kekasihnya yang personel boyband JYJ, Yoochun (kiri) selalu menjadi pemberitaan media gosip di Korea

Oleh keranaitu, para jurnalis kerap menjulukinya sebagai pegolf yang centil. Tak apalah membuat sensasi, asalkan tetap mencetak prestasi.
(China Power Balance, Zimbio, Weibo, Golf Digest, KPopStarz)
0 Komentar untuk "Paras Pemain Golf Cantik Ini Menjadi Sensasi Dan Mendapat Banyak Perhatian Dari Penonton"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info