Gambar: 28 Banduan Berjaya Melarikan Diri Kerana 3 Wanita Kekasih Salah Satu Banduan Ajak Warden Pesta S3ks



Ini benar-benar sebuah hal keterlaluan dan tidak boleh diterima. Sebanyak 28 banduan melarikan diri dari Penjara Nova Mutum, dekat Cuiaba, Brazil pada 5 Februari 2015.

Kejadian bodoh ini bermula apabila tiba-tiba ada tiga perempuan dengan pakaian polis seksi datang menggoda para pihak penjara.


Brazil Jailbreak
Barang bukti yang tertinggal di tempat kejadian: wiski, kondom, dan pakaian seksi pakaian polis


Ketiganya menawarkan wiski murahan. Dengan pakaian hitam nan nakal, mereka mengajak para warden melakukan pesta atau pesta seks ramai-ramai dan gila-gilaan.

Para warden pun terbuai oleh rayuan dan pesona mereka. Mereka lalu berpesta dan minum hingga mabuk berat. Akibat pesta gila ini, sebanyak 28 banduan melarikan diri.


Salah satu warden bodoh yang mabuk berat ini cukup beruntung kerana ia masih memakai seluar semasa ditemui petugas. Kawan-kawannya yang lain ditemui dalam keadaan tanpa pakaian (foto tidak boleh dipaparkan disini demi kesantunan)



Para warden yang sudah tidak sedarkan diri ditemui polis dalam keadaan telanjang dengan tangan bergari pada pagi hari.

Angelina de Andrades Ferreira, ketua polis tempatan, mengatakan bahawa kaburnya para tahanan dirancang dengan baik oleh Bruno Amorim (18 tahun), banduan pembunuhan. "Dia terindikasi merancang pelarian ini dengan dibantu teman lelakinya," katanya.

                                      Ini sel yang diduduki Bruno Amorim sebelum melarikan diri


Salah seorang di antara tiga perempuan penggoda itu adalah memang benar teman wanita Amorim. Pasaar warden yang lalai ini kini ditahan dan boleh dipastikan sekatan berat berupa pemecatan akan menimpa mereka.

(Mirror, NY Daily News)
0 Komentar untuk "Gambar: 28 Banduan Berjaya Melarikan Diri Kerana 3 Wanita Kekasih Salah Satu Banduan Ajak Warden Pesta S3ks"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info