Pramugari Ini Ditangkap Kerana Selundupkan Dadah Dalam Kemaluannya


Pramugari syarikat penerbangan JetBlue, Carla Michelle Alvarado ditangkap pegawai kastam Lapangan Terbang Orlando, Amerika Syarikat, setelah selesai Perkhidmatan dalam penerbangan Bogota (Colombia) - Orlando kerana menyeludup dadah milik gembong dadah Colombia.

Untuk melakukan pekerjaan ini, ia dibayar sebanyak US $ 10,000 untuk mengantarkan paket dadah tersebut kepada seorang gembong dadah Colombia bernama Jorge Luis Alomar di sebuah restoran berhampiran Lapangan Terbang Orlando.

Pramugari ini tertangkap tangan membawa heroin seberat 940 gram berupa pelet berwarna coklat yang kelihatan seperti gula-gula yang ia selitkan dalam beg pakaian dan sebahagian lagi berupa serbuk kristal yang ia masukkan ke dalam faraj sambil ia mengaku menggunakan tampon haid. Selepas digeledah secara teliti hingga tanpa busana, akhirnya barang bukti heroin tersebut di keluarkan dari faraj. Sungguh menjijikkan (foto barang bukti ditapis disini).

Pramugari Penyelundup Narkoba Dalam Kemaluan
Carla Michelle Alvarado suka menjalani kehidupan mewah dan hedonisme. Ini salah satu fotonya ketika bercuti di Hawaii. Ia sering menjalani percutian mahal ke pulau-pulau eksotik


Pramugari ini telah beberapa kali berjaya menyeludup barang haram ini ke Amerika. Ia mengaku mau melakukan pekerjaan haram ini untuk menyokong gaya hidupnya yang mewah dan hedonis.

Ia amat suka menimbulkan nakal di jejaring sosial. Di tenggarai pula ia menjalani profesi sampingan di bidang pelacuran.

Carla Michelle Alvarado
Maaf, ini bukan member MLM yang sedang bergambar dengan kereta mewah yang dia aku-akui sebagai miliknya. Ini adalah Carla Michelle Alvarado yang berpose dengan salah satu kereta mewah miliknya


Alomar langsung ditangkap dengan menggunakan Alvarado sebagai umpan. Kepada polis, Alomar mengaku ia selalu memakai jasa pramugari cantik ini sebagai kurier dadah. Tak heran kalau pramugari cantik ini mempunyai beberapa koleksi kereta mewah dan sering menjalani percutian mewah ke tempat-tempat eksotik.
(Daily Mail)
0 Komentar untuk "Pramugari Ini Ditangkap Kerana Selundupkan Dadah Dalam Kemaluannya "

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info