Klub Malam Ini Khusus Bagi Anak Di Bawah 18 Tahun



Di Amerika Syarikat, Inggeris, dan Eropah, sebuah kelab baru dirasmikan. Uniknya, kelab baru tersebut mengundang pro dan kontra bagi beberapa pihak. Mengapa? Dilaporkan oleh dari fun919.com, jawapannya kerana kelab malam tersebut disediakan khusus bagi anak-anak berumur kurang dari 18 tahun.

Los Angeles, salah satu kota yang memiliki klub malam tersebut menunjukkan, klub malam bagi anak-anak di bawah umur menjadi sesuatu yang hits. Beberapa orang tua yang mengantar anaknya ke klub ini menyatakan, setidaknya dengan membiarkan anak-anak mereka berada di klub dengan anak-anak yang seumuran, orang tua jadi mempunyai waktu untuk berduaan.

Klub malam ini sudah tentu menimbulkan kontroversi bagi orang tua lain yang tidak menyetujuinya. Menurut mereka, pengaruh budaya pop seperti Miley Cyrus dan Justin Bieber lah yang membuat klub seperti ini lahir.

Akan tetapi pihak kelab sendiri menyatakan mereka tetap mengawasi anak-anak yang datang ke kelab. Kelab tersebut tidak menjual minuman beralkohol kerana tidak dibenarkan secara undang-undang. Anak-anak yang datang pun memilih berjoget dengan kreativiti mereka masing-masing untuk melepaskan tekanan mereka.

Bagaimana menurut anda? Setujukah dengan kelab malam di bawah umur tersebut?
0 Komentar untuk "Klub Malam Ini Khusus Bagi Anak Di Bawah 18 Tahun"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info