Muka Kacak Dan Bergaya Tetapi Hobi Curi Pakaian Dalam Yang Sedang Di Jemur

Kehilangan pakaian dalam boleh menjadi hal yang meresahkan di kalangan wanita, apalagi jika kecurian itu terus berlaku selama hitungan tahun. Ternyata oh ternyata, pencuri pakaian dalam wanita ini adalah lelaki tampan dengan pakaian ala pegawai kantoran.

Ternyata tak selamanya pencuri pakaian dalam wanita adalah lelaki kurang kerjaan atau pengangguran. Seorang Stomper bernama Koh kehilangan pakaian dalam selama dua tahun, bahkan beberapa pakaiannya juga sering hilang. Kesal dengan kejadian tersebut, Koh memasang sebuah kamera tersembunyi ke arah jemurannya, dilaporkan oleh stomp.com.sg.


Foto: copyright stomp.com.sgFoto: copyright stomp.com.sg

Usaha itu membuahkan hasil, Koh mendapati lelaki berpenampilan segak dan kacak sedang memerhatikan pakaian yang dijemur di rumahnya yang terletak di Senja Road, Singapura. Lelaki itu dengan gerakan cepat mengambil sebuah bra berwarna ungu tua.

"Cuba Teka? Seorang lelaki ditangkap mencuri pakaian dalam saya pukul 1 tengah hari semalam (5 Februari)." ujar Koh "Saat itu siang hari dan wajahnya terakam jelas dalam video,"

Rakaman video tersebut sudah diserahkan pada polis. Koh berharap agar dia akan ditangkap. Dia juga memberitakan hal ini agar menjadi peringatan pada semua gadis untuk lebih berhati-hati dengan pakaian dalam yang sedang dijemur.

Wah-wah .. tidak diketahui apa motif kecurian pakaian dalam wanita tersebut. Semoga saja pelakunya akan ditangkap dan tetaplah waspada, ladies!
0 Komentar untuk "Muka Kacak Dan Bergaya Tetapi Hobi Curi Pakaian Dalam Yang Sedang Di Jemur"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info