Inilah 5 Pernikahan Paling Kontroversi Yang Pernah Ada

#1. Sanele Masilela-Helen Shabangu

.

Perkahwinan ini sangat menggemparkan pada tahun 2014, di mana perkahwinan ini sangat tidak wajar di lakukan. Mengapa? perkahwinan antara mempelai wanita dan mempelai lelaki sangat berbeza jauh. Pasangan ini berasal dari Afrika Selatan, Senele adalah pengantin lelaki yang berumur 8 tahun sedangkan Helen telah berumur 61 tahun. Perkahwinan ini sebenarnya di lakukan untuk keselataman Senele, dimana mendiang nenek moyangnya menyuruhnya untuk melangsungkan perkahwinan dengan Helen.

#2. Woody Allen-Soon Yi Previn


foto (c) nj.com
Perkahwinan ini sangat di tentang oleh dunia, lantaran Soon Yi merupakan seorang anak dari Woody Allen yang menikahinya. Tentu saja perkahwinan ayah dan anak ini begitu di soroti dunia. Ternyata Allen hubungan sulit dengan puterinya sendiri dan dimkeahui oleh bekas isterinya bernama Mia Farrow saat dia mencari foto-foto Soon Yi tanpa busana yang di ambil gambarnya oleh Allen sendiri.

#3. Mahmoud Mansour-Maral Malka

foto (c)  Mirror.co.uk
Mungkin Palestin dan Israel tidak pernah berdamai, tapi tidak dengan pasangan ini. Selain beza keyakinan, pasangan ini juga berbeza kebangsaan iaitu Mahmoud merupakan warga negara Palestin sedangkan Maral (isterinya) adalah warga negara ISrael. Tentu saja hal ini menjadi perkahwinan yang paling kontroversi di dua negara tersebut, terlebih di Israel. Bahkan, warga Israel juga menggelar demo kerana kemarahan kepada pasangan ini untuk menggagalkan perkahwinannya.

#4 Bagus Kodok-Peri Setyowati

foto (c) merdeka.com
Pasti anda tidak asing mendengar 2 pasangan ini. Ya, perkahwinan ini terjadi di Indonesia antara Bagus Katak Ibnu Sukodok Dengan peri. Perkahwinan ini tentu saja tidak wajar, kerana perkahwinan ini di gelar begitu meriah hingga ribuan yang berdatangan ke tempat perkahwinannya. Selain menghebohkan dunia, tentu saja perkahwinan ini sangat di luar nalar manusia pada umumnya.

#5. Joke - Belle - Art
foto (c) merdeka.com
Yang paling terbaru mengenai perkahwinan paling kontroversi yang menghebohkan dunia adalah perkahwinan perkahwinan sejenis dengan 3 lelaki secara bersamaan antara Joke, Belle dan Art yang berlaku di Thailand pada 15 februari yang lalu. Tentu saja ini menghebohkan dunia, terlebih di Indonesia yang notabene sangat menentang perkahwinan sesama jenis.

Itulah 5 Pernikahan Kontroversi Paling Menghebohkan Dunia. Walaupun kelihatan aneh dan tidak wajar, namun itulah jalan hidup yang mereka pilih yang bagi banyak orang sangat tidak boleh di terima oleh akal yang sihat.
0 Komentar untuk "Inilah 5 Pernikahan Paling Kontroversi Yang Pernah Ada"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info