Mengaku Doktor, Lelaki Jepun Setubuhi 100 Wanita dan Jual Video Tindakan Kejinya Itu



Sungguh keji perbuatan yang dilakukan oleh lelaki Jepun ini. Ia tergamak meniduri 100 wanita dengan berpura-pura sebagai doktor. Seperti yang telah dilaporkan oleh cnn, lelaki yang bernama Hideyuki Noguchi ini ingin melakukan sebuah penyelidikan tentang tidur untuk keperluan perubatan. Ia pun menjerat mangsanya melalui iklan yang ia pasang di internet.

Ia mengaku bahawa ia ingin mengetahui tekanan darah seseorang saat mereka sedang terlelap. Ia pun tambatan kriteria 'korban' yakni wanita berusia remaja hingga 40 tahun. Sungguh miris, nasib para wanita yang masuk dalam perangkap Hideyuki. Mereka dibawa ke hotel dan diperkosa.

Hideyuki pun memberikan ubat penenang yang membuat para mangsanya pengsan. Setelah si mangsa tidak sedarkan diri sang doktor palsu memperkosa mereka. Lebih sedihnya lagi Hideyuki tergamak merakam video tindakan asusila yang ia lakukan dan menjualnya pada laman porno. Hideyuki pun berjaya mengaut keuntungan sehingga Rm500 Ribu dari tindak kejahatannya tersebut.


Ternyata video-video rogol tersebut telah ia lakukan sejak September 2011. Hideyuki ditangkap pihak berkuasa selepas salah satu mangsanya melihat rakaman video dirinya. Sang korban akhirnya melaporkan si doktor palsu pada polis. Hideuki pun mengaku bahawa ia bukanlah seorang doktor dan sama sekali tak punya pengalaman perubatan. Ia telah memperkosa hampir 100 wanita dan polis baru mengumpul maklumat dari 39 mangsa. Sangat mengerikan ya Ladies. Kisah ini mengajarkan agar kita dapat lebih berhati-hati terhadap tindak penipuan dan rogol yang sangat merugikan wanita.
0 Komentar untuk "Mengaku Doktor, Lelaki Jepun Setubuhi 100 Wanita dan Jual Video Tindakan Kejinya Itu"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info