Kisah Pelik Seorang Lelaki Yang Enggan Memakai Seluar!

Berusia 44 tahun Vladimir Fomin, dari Kineshma, sebuah bandar di Wilayah Ivanovo Rusia adalah seorang lelaki yang sangat pelik . Beliau menjadi sebahagian dari selebriti di negaranya selepas dia dibuang daripada Universiti kerana enggan memakai seluar dan berjalan-jalan dengan memakai skirt atau pakaian wanita yang lain.
Vladimir pasti bukan satu-satunya lelaki di dunia ini yang lebih suka skirt dan pakaian kepada seluar , tetapi sebab dia adalah seorang yang unik . Dia bukan seorang pondan. Punca utama kerana dia hanya mahu mempertahankan hak-hak lelaki untuk memakai apa sahaja jenis pakaian yang mereka suka . Lagipun , wanita dibenarkan memakai seluar, jadi mengapa tidak boleh lelaki memakai gaun atau skirt, mengapa yang dianggap pelik? Tetapi perjuangannya terhadap hak-hak jantina yang lebih kukuh telah membawa kepada masalah. 
Walaupun beliau adalah salah seorang pelajar cemerlang di Universiti Ivanovo dan mendapat biasiswa , dia dipecat kerana pilihan fesyen pelik beliau. Beliau telah dipulaukan oleh sebahagian besar rakan-rakan dan saudara-saudaranya dan juga secara lisan didera dan dipukul oleh penduduk tempatan di kampungnya kerana berjalan-jalan pakaian wanita. Tetapi di sebalik semua masalah ini, Vladimir Fromin terus perjuangannya bagi hak untuk membersihkan apa-apa cara yang dia suka , dan berharap kepada satu hari dapat berjalan-jalan dalam skirt tanpa mengalami diskriminasi terhadapnya. Dan dia mempunyai almari pakaian lebih 30 pakaian wanita.


0 Komentar untuk "Kisah Pelik Seorang Lelaki Yang Enggan Memakai Seluar!"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info