Bayi 11 Bulan Terbang Sendirian dengan Payung Terjun!

Peristiwa itu pertama kali diketahui, selepas video bayi 11 bulan menjerit-jerit dipaksa menyiarkan melalui paragliding solo. Diikat dengan keselamatan, kanak-kanak kecil itu pun terbang ke udara dengan ketinggian kira-kira 15 meter.

Dalam gambar-gambar mengejutkan, anak kecil yang belum genap 1 tahun itu benar-benar terbang sendiri di atas pantai di Kerala, India Selatan.

Para penonton yang menyaksikan video itu pun rasa tidak suka ngeri, melihat gadis kecil bernama Niya Nazam menyiarkan di sepanjang pantai ditarik dengan lori dan terangkat ke langit.

Ketika Niya mendarat, ia pun langsung dibawa pergi bondanya. Ia juga sama sekali tak kelihatan mengalami kecederaan.

Indian Express melaporkan, polis kini telah mendaftarkan kes terhadap orang tua Niya berdasarkan Undang-Undang Mahkamah Anak.

Laman itu juga melaporkan bahawa ibunda Niya mempunyai 60 jam pengalaman terbang dengan paragliding. Sehingga wanita yang tak didedahkan identitinya itu ingin sang buah hati mengikuti jejaknya.

Walaupun demikian, aksi menerbangkan bayi 11 bulan sendirian dengan paragliding itu telah mencetuskan kemarahan di Kerala. Di mana Suruhanjaya Hak Asasi Manusia negara telah melaporkan ibu bapa Niya dan pihak penganjur.








0 Komentar untuk "Bayi 11 Bulan Terbang Sendirian dengan Payung Terjun!"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info