Inilah 5 Organisasi Berbahaya Paling Ditakuti di Dunia


Ilustrasi Assassins (c) mashthosebuttons.com
Terdapat banyak organisasi-organisasi atau perkumpulan di dunia yang mempunyai tujuan yang jahat, diantaranya adalah organisasi yang hingga kini masih menjadi organisasi sangat rahsia di dunia. Tidak hanya rahsia namun juga berbahaya. Mengapa berbahaya? berikut adalah ulasan 5 pertubuhan rahsia yang berbahaya di dunia:

# 1 The Order of Nine Angels
Organnisasi ini merupakan mazhab sesat yang merupakan organisasi yang berkembang di Inggeris. Ahli yang terdiri dalam organisasi ini mengaku merupakan pengikut satanisme atau pemuja setan. Doktrin pada organisasi ini adalah Sebagai seorang individu yang mampu mencipta keunggulan diri sendiri termasuk kebijaksanaan dalam menghadapi cabaran serta mengatasai batas-batas mental dan fizikal. Organisasi ini berbahaya kerana mereka tak segan-segan untuk mengorbankan nyawa manusia dengan asalan untuk menghilangkan sifat manusia yang lemah

# 2. Thule Society
Anda pasti pernah mendengar seorang tokoh Nazi yang paling dikenali di dunia Adolf Hilter. Ya, dia merupakan salah satu orang yang tergabung dalam organisasi ini. Organisasi ini mempunyai mempunyai sebuah doktrin dimana untuk menuju tatanan dunia yang baru maka harus membunuh orang-orang yang tidak berguna untuk mengurangkan penduduk. Mereka juga mempraktikkan sexual magic and black magic untuk boleh berkomunkasi dengan syaitan

# 3.Freemasonry
Organisasi ini yang paling terkenal sebagai organisasi yang paling berbahaya. Organisasi ini menggunakan G simbol sebagai lambang bahawa para pengikutnya merupakan Masonik gnosis atau generasai bersama lucifer. Pada Pertubuhan ini mengganggap bahawa Tuhan merupakan musuh utama agama Kristian. menurut buku "Knight Templar, Knight Christ" tertulis bahawa organisasi ini bertujuan untuk menegakkan kejayaan bangsa yahudi yang pada dahulu pernah berjauya.

# 4.IlumminatiSelaras dan hampir sama dengan Freemansory, organisasi ini merupakan sebuah organisasi elit kaum yahudi. Namun pelbagai sumber mengatakan bahawa kerana adanya kesamaan misi dan visi di natara ilumminati dan Freemansonry, maka organisasi ini bergabung dengan organisasi Freemansonry. Hingga saat ini ilumminati masih wujud dan saling bekerjasama untuk menjadikan Israel sebagai negara penguasa dunia.# 5, AssasinsOrganisasi ini merupakan organisasi rahsia yang paling menakutkan, kerana mereka hanya mempunyai satu misi iaitu membunuh. Organisasi ini dapat melakukan pembunuhan dengan sangat kejam terhadap orang-orang yang di incarnya, di nataranya adalah orang-orang yang terkenal, raja, pangeran, sultan dan syekh. Apapun yang menjadi perintah menjadi sebuah ketaatan buta yang harus di lakukan. Kini Assasins hanya tinggal nama, dan belum ada terdengar kabar mengenai organisasi ini setelah pada masa jayanya di abad 12.Itulah 5 organisasi berbahaya yang paling di takuti dunia. Masih banyak organisasi-organisasi yang berbahaya yang ada di dunia ini yang sesuai dengan kategorinya masing-masing, Semoga artikel ini dapat bermanfaat sebagai pengetahuan baru bagi anda semua.
0 Komentar untuk "Inilah 5 Organisasi Berbahaya Paling Ditakuti di Dunia"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info