Bukti Bahawa Cinta Dan Sex Tidak Memandang Wajah Dan Bentuk Tubuh

Wanita ini marah ketika hubungan perkahwinannya di sindir oleh sebuah media online di internet, dia berkahwin dengan seorang lelaki yang hanya mempunyai tinggi badan sekitar 70 CM dengan body yang menurut pandangan umum tidak sexy sama sekali, kerana kalainan yang dialami oleh suaminya. Dia dicemuh tentang hubungan sexualnya yang tidak mungkin berpuas hati dengan lelaki yang mempunyai kelainan ini.

Beberapa wanita mungkin mengatakan tarikh dengan lelaki yang mempunyai tinggi badan jauh lebih pendek bukanlah pilihan, tapi Mindie Kniss seorang perempuan yang terbilang sexy dan cantik ini mempunyai seorang suami bernama Sean Stephenson yang hanya mempunyai tinggi badan 2ft 8in atau sekitar 70 sentimeter, tidak mempedulikan hal tersebut .

Pasangan yang sama-sama menjadi motivator ini, bertemu melalui seorang rakan pada tahun 2009 dan berkahwin pada tahun 2012 lalu selepas Mindie berpindah ke Chicago untuk lebih dekat dengan Sean.


"Ini menyenangkan untuk berkahwin dengan wanita ini - tidak seharipun meninggalkannya tanpa saya mengatakan padanya bahawa aku mencintainya seperti 8,000 kali cinta, "kata Sean.

Sebuah media online mengatakan bahawa Mindie mencintai Sean bukan kerana seks, melainkan kerana wang. Menanggapi hal tersebut, Mindie yang berusia 36 tahun dengan tinggi badan 4 kaki 11in, berkata: "Saya harus meluruskan. Hanya kerana dia cacat bukan bermakna kami tidak mempunyai kehidupan seks yang mengagumkan.

"Itu bukan cinta pada pandangan pertama, tetapi Sean adalah salah satu orang yang paling seksual yang pernah saya temui - tuduhan itu sangat mengerikan untuk mengatakan bahawa suami saya tidak boleh memuaskan saya secara seksual dan itu adalah urusan mereka."

Sean menegaskan "Aku adalah orang yang paling seksual saya tahu,. 'Seks mungkin adalah bahagian terbesar dalam hidup saya."

Sean lahir dengan kelainan Osteogenesis Imperfecta, atau sering disebut sebagai Disorder Rapuh tulang. Lelaki ini berusia 35, dan hanya mempunyai tinggi badan 33.6in atau sekitar 70CM, tulang kakinya tumbuh pendek dari umumnya.



Bukti Bahwa Cinta Dan Sex Tidak Memandang Wajah Dan Bentuk Tubuh

Bukti Bahwa Cinta Dan Sex Tidak Memandang Wajah Dan Bentuk Tubuh















0 Komentar untuk "Bukti Bahawa Cinta Dan Sex Tidak Memandang Wajah Dan Bentuk Tubuh"

 
Copyright © 2014 the rock - All Rights Reserved
Template By Catatan Info